Saturday, March 9, 2013

Hari Pertama

Alhamdulillah aku dilahirkan secara normal oleh mummy di Hospital Ampang lebih kurang 2.15 pagi 8 Mac 2013. Ini adalah kali pertama aku melihat dunia dengan mataku sendiri. Tidak ada apa yang dapat diungkapkan selain rasa syukur Alhamdulillah.

Aku diazan dan diiqamahkan oleh papa sendiri seterusnya diberi susuoleh mummyku. Selesanya berada diatas mummy. Terima Kasih mummy & papa kerana menyambut kelahiranku. Begitu juga kepada misi-misi dan doktor yang turut membantu. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas budi kalian semua.

aku & mummy..sama comel tak ?

Pukul 7 malam mummy dan aku dah boleh keluar wad, bermakna tak perlu tidur wad dan balik rumah untuk kali pertama. Atuk dan wa serta cik uda pun ada. Ok nanti sambung kat ruamh tunggu papa ambil kereta jap.. ;p

atuk yang baru sampai dari segamat..

No comments:

Post a Comment